Прагнення до "нуля" - авіаперевезення з нульовим викидом

Авіація з нульовими викидамиПовітряні міжнародні вантажні перевезення тепер можуть проводитися з нульовим рівнем викидів двоокису вуглецю! DB Schenker і Lufthansa Cargo запустили, в перше в історії, регулярне вантажне рейсовое з'єднання з нейтральними вуглецевими відходами. З вильотом літака Boeing 777F компанії почали щотижневі рейси між Франкфуртом-на-Майні і Шанхаєм, де потреби в паливі літаків повністю покриваються новим екологічним авіаційним паливом САФ (SAF). Це дозволить заощадити близько 174 метричних тонн звичайного гасу щотижня.

Йохен Тьюз, генеральний директор DB Schenker: «На сьогоднішній день - ланцюги поставок екологічного палива дозволяють здійснити навіть регулярні авіаперевезення вантажів. Наші щотижневі рейси між Франкфуртом і Шанхаєм - початок нової ери міжнародних вантажних перевезень. Ми пишаємося тим, що вже переконали стільки клієнтів в цьому продукті, орієнтованому на майбутнє. Далі бізнес і політика повинні взяти на себе відповідальність за створення великих можливостей для регенеративного палива і "чистої" авіації. "

Доротея фон Боксберг, генеральний директор Lufthansa Cargo: «Першим в світі постійним вантажним рейсом з DB Schenker ми продемонстрували, що політ без викопного палива вже можливий. Сьогодні ми спільно запустили, регулярне міжнародне вантажне рейсовое сполучення. Це відкриває шлях для багатьох інших логістичних послуг такого роду. Ми розраховуємо на рішучість галузі і відданість споживачів, щоб разом це зробити".

Екологічне авіаційне паливо виробляється переважно з відходів біомаси, таких як використані рослинні і кулінарні олії. Таким чином, при згорянні в двигуні виділяється така ж кількість вуглекислого газу, яку попередньо видалили з атмосфери під час початкового росту рослин.

Крім того, парникові гази, що утворюються при виробництві і транспортуванні палива, повністю компенсуються проектами екологічної компенсації. Це гарантує, що польоти абсолютно нейтральні до навколишнього середовища по парниковим газам.

Щотижневий обсяг екологічного палива, закупленого DB Schenker і Lufthansa Cargo, відповідає 174 метричним тоннам гасу, що становить приблизно обсяг, необхідний для перельоту в Шанхай і в зворотньому напрямку. Однак з технічних і юридичних причин на даний момент неможливо заправляти літаки тільки SAF. Тому САФ змішується зі звичайним гасом через систему заправки в аеропорту і пропорційно споживається усіма літаками, які згодом заправляються.

Загалом, скорочення парникових газів в розмірі 20 250 метричних тонн буде забезпечено, вже під час літнього розкладу рейсів авіакомпанії Lufthansa Cargo. З цієї кількості викидів, близько 16 200 метричних тонн вдасться уникнути завдяки безпосередньо змін палива. Замовники, які беруть участь, включаючи Mercedes-Benz, ZF і Merck, можуть пропорційно зарахувати свій знижений вуглецевий слід.

В даний час SAF приблизно втричі дорожче, ніж викопний гас, і кількість, доступна на ринку, обмежена. З запуском стійкого вантажного рейсу DB Schenker і Lufthansa Cargo повторюють свій заклик до інших компаній в області логістики, а також політиків спільно розширювати виробництво та інфраструктуру для екологічного авіаційного палива і таким чином рухатися вперед до декарбонізації в послугах логістики.

Наша компанія підтримує екологічний рух і намагається бути в курсі всіх змін в міжнародній логістиці. Це дозволяє нам надавати послуги логістики нашим клієнтам на найвищому професійному рівні. Якщо зараз, Вам потрібно перевезти вантаж звертайтеся до нас - телефонуйте, пишіть, і будьте впевнені в якості замовлених послуг.

Зв'язатися з нами