Автомобільні міжнародні вантажні перевезення

автомобільні вантажоперевезення Компанія Іст-Вест Логістика

Імпортуєте або експортуєте товари автомобільним транспортом і потрібна ефективна логістика? Тоді варто прочитати цю сторінку, щоб зрозуміти особливості нашого успішного підходу.

Компанія Іст-Вест Логістик здійснює міжнародні автомобільні перевезення по всій Європі, СНД і країнах ближньої Азії. Даний вид перевезення є одним з основних напрямків нашої діяльності, тому, ми приділяємо цій сфері особливу увагу і постійно вдосконалюємо сервіс для нашого клієнта.

Міжнародні автоперевезення - наші цілі:

Забезпечити безпеку перевезення. Ми не випадково, поставили цей пункт на перше місце. Багато вантажовласників нехтують правилами безпеки, заради економії коштів. Необхідно опрацювати кожен етап перевезення: проходження кордону, перевірки пакету документів, продумати навантаження, вивантаження, перевірити упаковку. А найголовніше здійснити страхування вантажу з усіма можливими застереженнями, і повірте з нашого 15 річного досвіду, їх може бути колосальна кількість.

Запропонувати швидку, оперативну доставку вантажу, за прийнятні кошти. Досягаємо цього за рахунок використання кращих логістичних стратегій, застосовуючи підходящі складські рішення, ефективно використовуємо свої вантажопотоки і тісно співпрацюємо з автопарками. Все це надає можливість швидко подати авто на навантаження за ринковою ціною, дотримуючись високих стандартів якості.

Мінімізувати витрати праці нашого клієнта, автоматизувати процеси. Постійно працюємо над автоматизацією процесів, щоб зменшити ваші і наші витрати на обробку вантажів, зменшуючи ймовірність людської помилки.

Крім транспортних послуг, наша компанія має багатий досвід в митному оформленні та пропонує послуги технічного імпортера і експортера. Таким чином, процедури в зовнішньоекономічній діяльності здійснюються максимально ефективно, створюючи процес синергії. 

За рахунок перерахованих вище цілей і прагнень, компанія Іст-Вест Логістика може запропонувати ефективну логістику.

Замовити послугу

Вартість автоперевезень вашого вантажу

Даний параметр залежить від багатьох чинників: маршрут вантажоперевезень, вид вантажу, температурний режим і т.д.

Варто брати до уваги підхід і методи роботи кожного перевізника. Хто працює на «авось», «і так зійде», «головне довести» можуть знижувати ціну до «непристойних» значень. Але потім не варто дивуватися, що вантаж не приїхав вчасно, був пошкоджений, або застряг на кордоні з банальних причин.

Для розрахунку вартості перевезення варто звертати увагу на вжиті заходи по забезпеченню безпеки вашого товару.

Швидко розрахувати вартість перевезення

Вантажні автомобільні перевезення Компанія Іст-Вест ЛогістикНаведемо кілька прикладів, як збільшується вартість перевезення за рахунок забезпечення безпеки:

  • наші водії не проводять за кермом більше 9-10 годин і паркують авто на ніч тільки на платних паркувальних майданчиках;
  • страхування вантажу, здійснюється в надійній страховій компанії, при страховому випадку оплата буде проведена в повному розмірі;
  • своєчасно здійснюється технічне обслуговування автомобілів;
  • при використанні зовнішнього автопарку, компанія і автомобілі перевіряється в реєстрах за різними критеріями безпеки.

А найголовніше це наш пильний нагляд за вашим вантажем і кінцева мета перевезення - доставити вантаж на ваш склад у повній відповідності з умовами. 

Хочете дізнатися вартість перевезення, залиште запит, наші фахівці підберуть для вас оптимальне рішення.

Розрахувати вартість перевезення

В Україні, автомобільні перевезення дуже поширені через особливості територіального розташування нашого регіону, і не дивлячись на це, існує багато ризиків і перешкод. За час свого 15 річного досвіду вантажоперевезень ми бачили багато неприємних ситуацій, які відбувалися з нами та іншими учасниками ринку. Для того щоб їх уникати наші фахівці, прописали певні процедури для кожного процесу логістики. Це дозволило нам суттєво мінімізувати ризики і витрати.

Користуючись нашим сервісом, клієнт використовує досвід 1000 перевезень, що неможливо купити за гроші або матеріально оцінити, це наш безцінний актив.

Зв'язатися з нами


перевезення вантажу автомобіль компанія Іст-Вест Логістик

На що варто звернути увагу:              

  • перевіряйте документи не залишаючи пункт відвантаження;
  • перевіряйте маркування товару та його кріплення, робіть фото, це багато разів нам допомагало;
  • пам'ятайте, що відповідно до міжнародної конвенції, в разі пошкодження вантажу ви отримаєте мінімальний платіж, який не компенсує всі ваші збитки, вивчайте питання страхування більш глибоко, але найкращий варіант - не доводити до таких ситуацій;
  • користуйтеся послугами висококласних фахівців, на своєму досвіді не один раз переконались, що гідна оплата відмінно мотивує співробітника, а вмотивований співробітник дає змогу заробити компанії набагато більше;
  • погоджуйте свої дії з усіма учасниками заздалегідь, по всьому шляху транспортування вантажу;
  • намагайтеся спрогнозувати складності і всі ризики, виходячи зі специфіки вашого перевезення.
  • І багато іншого ….

Кілька вдалих кейсів з нашої діяльності, які допомогли заощадити кошти нашого клієнта:


Досвід в автоперевезенняхперевозка негабаритного вантажу авто Іст-Вест Логістика

Ситуація 1

Імпортер завозить запчастини для автомобілів компанії Hella з Німеччини. Наша фірма виступає в ролі перевізника, зобов'язання митного оформлення за клієнтом. Отримані документи від вантажовідправника, були відправлені клієнту на перевірку та підтвердження. Після чого вантаж попрямував до місця призначення. У процесі перевезення, нашим фахівцем, який вів дане перевезення, були виявлені помилки в транспортних документах - невідповідність номерів інвойсу, а також в комерційних документах було відсутнє формулювання, що дозволяє використовувати преференції при митному оформленні. 

Завдяки ранньому виявленню проблеми, вдалося виправити документи, уникнути дорогого простою (100 $ -200 $) і переплати податків в розмірі 11 200 грн (420 $). Наочний приклад ефекту синергії, який доводить, що потрібно розумітись не тільки на логістиці, а й в митному оформленні. До настання даної ситуації клієнт міг відмовитися від перевезення через "нашу дорожнечу" в розмірі 50-100 $, тепер такі питання не виникають.

Ситуація 2

Клієнт звернувся до нас із замовленням -  забрати обладнання для серверів. Наші фахівці заздалегідь пропрацювали документи і з'ясували, що торгова марка знаходиться в інтелектуальній власності і для вивозу устаткування необхідний дозвіл правовласника, про що клієнт навіть не знав. 

Отримати цей дозвіл не проблема, тому що угода була легальною, але на отримання офіційного листа потрібно 6 днів. Якби авто з товаром поїхало в той же день, без попереднього аналізу перевезення, то клієнтові довелося би оплачувати 8 днів (вихідні включно) простою - а це 800 $. В даному випадку спрацював наш досвід, а точніше помилка, яка була допущена нами раніше, на початку нашого розвитку. Так що користуйтеся досвідом інших людей і будьте мудріші.

Зв'язатися з нами