Морські контейнерні перевезення

У кожного виду транспорту, є свої особливості і призначення, а контейнерні перевезення стали справді універсальні. Але все ж, давайте виділимо їх основні переваги та недоліки. 

Сильні сторони:Контейнеровоз Майєрск компанія Іст-Вест Логістик

  • висока швидкість обробки вантажу та відповідно доставки;
  • безпеку транспортування і самого зберігання товару;
  • уніфікація правил і тарифів при перевезеннях.

Слабкі сторони:

  • необхідність повертати контейнер назад в порт;
  • додаткова вартість використання контейнера при тривалому зберіганні.

Компанія Іст-Вест Логістик намагається будь-який недолік перетворити на перевагу. Вдається нам це завдяки кільком крокам:

  • контейнера, які повертаються назад в порт, завантажуємо експортним вантажем і простою контейнерів ми просто не допускаємо;
  • клієнту намагаємося надати комплекс послуг не тільки з контейнерних перевезень, але також і в митному оформленні. Це дозволяє злагоджено налаштувати роботу з декількома учасниками логістичного ланцюжка і істотно знизити кількість витраченого часу. Документи заздалегідь вивчаються, прогнозуються можливі ризики, у разі потреби передбачається розвантаження товару на складі тимчасового зберігання з вивантаженням з контейнера.
  • митне оформлення надаємо по всій Україні: Харків, Дніпро, Одеса, Київ, Львів, так що клієнт може здійснити оформлення в будь-який вигідний для нього локації і заощадити кошти на логістиці;
  • завжди намагаємося запропонувати клієнтові краще рішення з можливих з урахуванням ризиків і нашого досвіду.

Замовити морські контейнерні перевезення

Морські перевезення - історія

Навантаження товару на судно почало 20-го століття Одеса
         Порт Одеса початок 20-го століття

Вантажоперевезення на початку XX століття були цілою пригодою. Багато факторів обумовлювало це: правила вантажоперевезень не були уніфікованими; кораблі мали різні параметри; вантаж дуже часто викрадали і ушкоджували через невідповідне зберігання. Портові споруди не завжди сприяли швидкому завантаженню товару. У зв'язку з цим судновласники стикалися з тривалими простоями своїх кораблів, що відбивалось на вартості перевезень для вантажовласників.

На фото, ми бачимо навантаження судна в порту Одеса. Уявіть скільки часу могло зайняти таке навантаження, скільки людей потрібно було задіяти і скільки коштувало таке навантаження в грошах.

Збільшення міжнародної торгівлі та зростання економіки вимагали вирішення цих питань - і рішення було знайдено.

Контейнерні морські перевезення

Малькольм МакЛеан контейнера Іст-Вест Логістик
                                   Малькольм МакЛеан

Історія приписує появу контейнера німецьким винахідникам часів 2 світової війни. Його використовували для забезпечення логістичних потреб 3-го Рейху у транспортуванні вантажів різними видами транспорту. Даний засіб називався «бехельтер» - (Behälter) і являв собою металевий ящик, вантажопідйомністю 25т.

Але в життя вдалося втілити цю задумку американському підприємцю Малькольму Макліну (Malcolm McLean). Ще будучи водієм в 30-их роках він задумався про існуючу проблему, простоюючи у власному автомобілі в порту, бачачи скільки часу займає навантаження бавовни на корабель.

А в кінці квітня 1956 року Макліну вдалося відправити перший контейнеровоз з 56 контейнерами на борту з Нью-Йорка в Х'юстон. Колишній нафтовий танкер переобладнали під судно для уніфікованих транспортних одиниць і називався він «Ideal X».

Контейнеровоз Ideal X Компанія Іст-Вест Логістик
       Контейнеровоз Ideal X 

Дане відкриття приписують Мальколму не стільки за винахід даного засобу, як за реалізацію ідеї в життя. Будівництво контейнеровозів, облаштування портів спеціальними кранами і іншою інфраструктурою. В результаті, міжнародні контейнерні перевезення вантажів вдалося значно вдосконалити - зменшити крадіжки, збільшити швидкість завантаження і вивантаження, знизити час простою судна, зменшити вартість транспортування з 6 доларів за тонну до 6 центів.

Розрахувати вартість транспортування

Згодом, контейнерні перевезення стали набирати популярність, їх почали стандартизувати і  вдосконалювати. Додали кріплення для швидкого захоплення краном, що дозволило ще більше зменшити час на навантаження судна.

Сьогодні існує багато видів контейнерів для перевезення різноманітного товару. Але стандартною одиницею виміру вважається 20 футовий контейнер TEU (twenty feet equivalent unit) см. Види і розміри контейнерів.

Міжнародні контейнерні перевезення Іст-Вест Логістик
                       MSC Gulsun в Суецькому каналі

З виникненням контейнера і з'явилося таке поняття як мультимодальні перевезення, адже він адаптований і під автомобільні вантажоперевезення, і під залізничні перевезення. Товар безпечно переміщується, а ефективність перевантажень і зберігання збільшується в рази.

На 2019 рік, найбільшим контейнеровозом є корабель Gulsun, що належить морської лінії MSC. Цей корабель має 400 м в довжину, а ширина становить 61,5 м, що дозволяє проходити Суецький канал. По ширині судно вміщає 24 ряди контейнерів і в цілому може прийняти на борт 23 тисячі TEU.